Klantendag 2024

Bekijk hieronder het programma en schrijf je meteen in voor de parallelsessies!

Inschrijven Intus Klantendag

Leuk dat je je wilt inschrijven voor de Klantendag van
donderdag 21 november! We organiseren deze editie net als vorig jaar in
de Prodentfabriek in Amersfoort.

De Klantendag is vooral bedoeld voor Functioneel Beheerders,
Key-users, Planners en Managers. 

Hieronder vind je het programma van de dag.
Vanaf nu is het meteen mogelijk om je voor de parallelsessies in te schrijven.

 

08:30-09:30 | Inloop Het is fijn als je er rond 09:00 uur bent, zodat je nog even rustig een kop koffie of thee kunt pakken.

09:30-10:05 | Kick-off Klantendag

10:10-10.50 | Parallelsessies Ronde 1

Laat je inspireren tijdens de verschillende parallelsessies. Bekijk hierboven in de andere vier tabbladen voor welke sessies je kunt inschrijven. Kies je favoriete sessies en schrijf je direct in via het formulier onderaan deze pagina!

10:50-11:10 | Koffiepauze

11:15-11:55 | Parallelsessies Ronde 2

12:00-13:00 | Lunch

13:00-13:40 | Parallelsessies Ronde 3

13:45-14:25 | Parallelsessies Ronde 4

14:25-14:45 | Koffiepauze

14:45-15:15 | Verrassing!

Vanaf 15:15 | Afsluiter en aansluitend een gezellige borrel!

16:30 | Einde

  • Ontgrendel de mogelijkheden van de nieuwe app -Let’s go digital
    Coen Kelder (Projectmanager)
    De nieuwe InPlanning app wordt binnenkort gelanceerd! Tijdens deze sessie geven we je een exclusief kijkje in de functies en mogelijkheden die dan beschikbaar komen. Daarnaast nemen we je ook alvast mee in de ontwikkelingen en wat je nog meer kunt verwachten in de toekomst.

    Mis deze kans niet om als één van de eersten alles te weten te komen over deze nieuwe app die het werken met InPlanning nog leuker zal gaan maken.


  • Doelgroepsessie: Ploegenroosters
    Jan Veurink (Accountmanager)
    Werk jij met ploegenroosters? Dan is deze sessie speciaal voor jou. Tijdens de sessie nemen we je mee in de ontwikkelingen op roostergebied, specifiek voor organisaties die werken met ploegenroosters. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de opkomst van parttimers, de samenwerking met uitzendbureaus en tijdregistratie.


  • Petje op petje af
    Dennis Kalwij (Customer Succes Manager) en Patrick de Groot (Consultant)
    Tijdens deze interactieve sessie testen we jouw kennis over Intus en InPlanning op een speelse manier. Zet je pet op of juist af bij elke vraag en ontdek hoeveel jij al weet over onze organisatie en software. Doe met ons mee in dit dynamische spel en wie weet draai jij aan het rad van fortuin om leuke prijzen te winnen. Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?
  • Samenroosteren
    Mario Feenstra (Senior Consultant) en Gert Jan Vos (Senior Consultant en trainer bij Vlirdens)
    Binnenkort vind je hier meer over deze sessie.


  • BrAInstorm (VOL)
    Piet van der Heijden (Manager Product Development ), Dwayne Labbé (Technisch consultant en AI-expert) en Céphas Roeleveld (Tech lead WFM)
    Kan AI jouw dagelijkse werk vereenvoudigen en optimaliseren? Of zijn er ook zaken die je zeker níet aan AI wilt over laten?

    Samen met jullie gaan we op ontdekkingsreis naar de mogelijkheden die AI kan bieden in personeelsplanning. We horen graag jouw ideeën, input en ervaringen.
    Wil jij hierover meedenken en daarmee over de toekomst van InPlanning? 


  • Petje op petje af
    Dennis Kalwij (Customer Succes Manager) en Patrick de Groot (Consultant)
    Tijdens deze interactieve sessie testen we jouw kennis over Intus en InPlanning op een speelse manier. Zet je pet op of juist af bij elke vraag en ontdek hoeveel jij al weet over onze organisatie en software. Doe met ons mee in dit dynamische spel en wie weet draai jij aan het rad van fortuin om leuke prijzen te winnen. Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?

 

  • Werkgeluk: balans, zeggenschap en samenwerken
    Gert Jan Vos (Senior Consultant en trainer bij Vlirdens)
    Hoe kan “zeggenschap over werktijden” een bijdrage leveren aan een verbetering van de tevredenheid van medewerkers?

    Met het ‘Employee Happiness Model’ als uitgangspunt neemt Gert Jan je mee in de wereld van de privé-werkbalans en de relatie met werktijden. Gedrag, inspanning en tijd; dààr heb je invloed op! Hoe? Dat vertel ik je graag tijdens mijn presentatie.


  • BrAInstorm (VOL)
    Piet van der Heijden (Manager Product Development ), Dwayne Labbé (Technisch consultant en AI-expert) en Céphas Roeleveld (Tech lead WFM)
    Kan AI jouw dagelijkse werk vereenvoudigen en optimaliseren? Of zijn er ook zaken die je zeker níet aan AI wilt over laten?
    Samen met jullie gaan we op ontdekkingsreis naar de mogelijkheden die AI kan bieden in personeelsplanning. We horen graag jouw ideeën, input en ervaringen.

    Wil jij hierover meedenken en daarmee over de toekomst van InPlanning?


  • Slimmere tijdregistratie voor ambulancediensten (Meedenksessie ritregistratie en urenverantwoording)
    (Doelgroepsessie)
    Deze sessie is specifiek bestemd voor ambulancediensten. 

    Nienke van Dijk (Product Owner), Arjen Dijkstra (Projectleider Swisio) en Jan Veurink (Account Manager)


    Werk jij in de ambulancesector? En wil je meedenken over de handigste manier om werkuren te verantwoorden door slim gebruik te maken van ritregistratiegegevens?
    In deze sessie kan je meedenken over mogelijkheden om onze nieuwe functionaliteit Tijdregistratie geschikt te maken voor gebruik door ambulancediensten.

     

 

 

  • Ontgrendel de mogelijkheden van de nieuwe app -Let’s go digital
    Coen Kelder (Projectmanager)
    De nieuwe InPlanning app wordt binnenkort gelanceerd! Tijdens deze sessie geven we je een exclusief kijkje in de functies en mogelijkheden die dan beschikbaar komen. Daarnaast nemen we je ook alvast mee in de ontwikkelingen en wat je nog meer kunt verwachten in de toekomst.

    Mis deze kans niet om als één van de eersten alles te weten te komen over deze nieuwe app die het werken met InPlanning nog leuker zal gaan maken.


  • AFAS - InPlanning, Beheren kun je leren, tips van AFAS
    Alfred Boone (Salesmanager AFAS) en Robert Eits (Salesmanager AFAS)
    Intus en AFAS werken al lang samen. In deze sessie vertelt AFAS je over succesvol functioneel beheer en best practices in het gebruik van AFAS en InPlanning. Natuurlijk krijg je ook praktische tips waar je je gebruikers morgen al blij mee kunt maken!


  • Makkelijker en sneller open diensten invullen

    Jeroen Hansen (Manager IT Solutions-HappyNurse) en Anne Marie Kunst (Manager Flexbureau-Zorggroep Almere)
    Met de koppeling tussen onze FlexHub en HappyOne van HappyNurse kun je als zorginstelling makkelijker, sneller en efficiënter open diensten vervullen. De koppeling is generiek waardoor deze, ook bij andere zorginstellingen die gebruik maken van InPlanning, eenvoudig in te zetten is. Jeroen laat je zien hoe het werkt en hoeveel tijd je zo kan besparen.

 


Schrijf je in voor de Klantendag en kies jouw parallelsessies!