Servicedesk
Jouw eigen interne helpdesk is er voor het beantwoorden van vragen
over InPlanning. Maar zelfs de beste helpdesk kan niet altijd alles weten. Heeft jouw helpdesk een vraag of is er een actie van ons beheerteam nodig? Dan komt onze Servicedesk in actie. Vriendelijk en professioneel, zoals je van een goede Servicedesk mag verwachten.
Eigen helpdesk aanspreekpunt gebruikers
Gebruikers met vragen over InPlanning kunnen deze aan een key-user of eigen interne helpdesk stellen. Eigenlijk net zoals bij vragen van gebruikers over Word of Outlook. Heeft een gebruiker een vraag waar de eigen helpdesk niet uitkomt? Dan kan de helpdesk zich wenden tot onze Servicedesk. Dat kan via het support portaal of telefonisch.
Kies het serviceniveau dat bij je past
Niet elke organisatie stelt even hoge eisen aan support. Daarom kun je bij ons kiezen uit verschillende serviceniveaus. Met serviceniveau Brons is de ondersteuning goed, met Zilver beter en Goud het hoogste. Welk serviceniveau je ook zoekt, bij ons vind je de ondersteuning die je nodig hebt.
Trainingen
Ben je planner of functioneel/ applicatiebeheerder maar is InPlanning nog nieuw voor jou? Willen jij en je collega’s training in functionaliteit die je eerder niet gebruikte? Dan is een gerichte of open opleiding InPlanning een goed idee. Met onze ervaren trainers ben je snel weer volledig up-to-date!
“Het contact met klanten en de variatie in de werkzaamheden maken werken op de Servicedesk voor mij leuk en uitdagend!”
Yvonne de Rooij
Teamleider Beheer